неделя, 31 август 2014 г.

Тефтер за рецепти.

 

Това е готварския ми тефтер. Мама получи такъв и аз също исках да имам. Направен е с бои и салфетка която сам харесах. Вътре ще пиша рецепти защото обичам да готвя.

p.s  от мама
Марти освен мацането с мамините бои обича да прави вкусни салати, малки кексчета, торти и други сладкиши. Бисквитената му торта по случай рождения ден на тати беше уникално вкусна.


И след като мама получи като подарък от крафтърка красив готварски тефтер, Марти реши да си направи собствен. Избра си салфетка, и награби новите бои и пасти на мама, за които тя ви разказа в Картишока. Стана лесно и интересно - малко липсваше търпение при изсъхването, което личи в оранжевите петна по гърба, но въпреки всичко стана много весел тефтер. Надявам се да ви хареса. Може да споделите и някоя лесна рецепта, подходяща за дете, за да си я запише.
 

7 коментара:

  1. Браво Марти-прекрасен е!С нетърпение очаквам да споделиш рецептата за тортата.Прегръдкииииииииииииииииии

    ОтговорИзтриване
  2. Марти, страхотен тефтер си направил! Поздравления за изработката! :) Да запишеш много вкусни рецепти! И а мен много ми се иска да поцапам с боички и пасти, но все не намирам време. Не спирай да твориш и да готвиш!!! :):):)

    ОтговорИзтриване
  3. Много готин тефтер!Поздравления!И тортата изглежда тоооолкова вкусна.Да радваш всички около теб с още много вкусотии.

    ОтговорИзтриване
  4. Fabulous cookbook Marty :-) I love how you decorated this with lots of yummy cupcakes :-)

    thanks for joining in with the Simon Says Summer Vacation Kid’s Challenge on the Wednesday Challenge Blog and good luck with the prize draw :-)
    luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  5. Ехееее, Марти, чак на мен ми се прииска да си направя такъв тефтер! За съжаление обаче готвенето хич не ми се удава, така че по-добре да се придържам към картичките. :D Браво на теб за тефтера, да го напълниш целия с рецепти! <3 :)

    ОтговорИзтриване
  6. Марти, тефтерът е много хубав! И аз ще си направя! :)
    Ето една лесна рецепта от мен:
    Цветно вълшебство - 1 кг. цедено мляко, пудра захар и боя за сладки
    Разделяш млякото на колкото части пожелаеш и оцветяваш с боята за сладки. Не забравяй да оставиш една бяла част!!! Към всяка част добавяш малко пудра захар, за да стане СЛАДКО! Нареждаш на масата няколко стъклени чаши със толчета ( Кати, не ме убивай, моля те!) и започваш за сипваш по малко от всеки цвят. Със сигурност ще се получи много интересно! Поставяш чашите в хладилника за няколко часа и след това ядеш с апетит! Почерпи и Ева! Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Няма бе Плами, няма да те убивам. На Марти му светнаха очичките като му я прочетох тази рецепта.

    ОтговорИзтриване

Пишете кратко и печатно - ръкописно още не мога да чета.