вторник, 10 декември 2013 г.

Марти

Здравейте    аз   съм  Марти     от     Картишоците

Вие сте    във   моя    блок     и  тук ще пиша за     за       картички            
сега    ще ви   покажа   една    Картичка    
пс. Аз съм майката на Марти и бързам да поясня, че той е на 6,5 години, все още не ходи на училище, но за сметка на това има подобни на моите хобита. Държи да си води собствен блог, така че му направих такъв.
Правописът му е автентичен, творчеството лично. Бъдете снизходителни и го радвайте с по някой коментар.
 

6 коментара:

  1. Ей, Мечок, добре дошъл в редиците ни! :) Вярвам, че ще си страхотно попълнение в отбора на Картичкоправещите! Да не говорим, че ще си единственото мъжко присъствие (като изключим Тим Холц, де). :) Да знаеш, че съм ти почитателка още от началото! :) Радвам се, че най-накрая си имаш и блог! Ще следя зорко творчеството ти и ще чакам с нетърпение да надминеш мама в изобретателността и креативността ѝ! :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошъл, Марти(скоро чакаме и Ева:-)). Ти си си виден крафтър отдавна, време беше да го покажеш на всички. Успехи, забавление и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  3. Добре дошъл сред блогърите, Марти. И аз като теб съм новобранка в блог-пространството и затова смятам да науча някой неща от теб. Желая ти успех с новата придобивка /блога/, много творческо вдъхновение, за да създадеш нови красоти и търпение да слушаш мама, защото тя знае кое е най-добро за теб. Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честит блоК Марти!
    Картичката ти е много хубава! Поздравления!
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит блог Марти!
    Браво на теб, много хубави картички!
    Редовно ще се отбивам тук :)

    ОтговорИзтриване
  6. Едно малко закъсняло - Добре дошъл, Марти. Много се радвам, че ще можем да се наслаждаваме на твоето творчество. Не спирай да мечтаеш и твориш, бъди здрав и нека вдъхновението винаги да е с теб! Да знаеш, че ще те държа под око. :) Поздрави на всички вкъщи и до скоро! ;)

    ОтговорИзтриване

Пишете кратко и печатно - ръкописно още не мога да чета.